Bestie Ko Vai Sanga Chikimari

Hy……..its me nisha…………ma 20yrs ko ho….ani yo story mero bestie ko cousin brother sanga ho.his name is manish………..mero bestie ma ra +2 ma veteko hora…….ra tespaxi hami bestie vayeu…………….hamro hareko kura share hunxa………..mero bestie ra mero height pani same cha….5ft1inch.ra hamro face pani match garna khojxa…………..figure pani hamro similar nai cha……..ma halka moti chu………….ra mero mathi ko size ra hips ko size chai ali thulai cha………ra sayad tei part le boys haru chadai attract hunxan…….mero face pani cute cha……….and ya I m beautiful….mero bestie ra ma ekdam nai dheria milne friend hu…..bestie le malai usko cousin brother cha ekdam handsome cha……….usko naam manish ho……….bestie le pani like garthyo.but usko cousin brother paryo vanera vanthyo.malai taile pani ekchoti vetepaxi attract hunxas vanyo………….ani malai teti bela kei wasta vayena.bcz I have enough boy friend…….and praye jaso sabai handsome thye…..so maile baal dina………ekdin mero bestieko cousin sister ko bihe thyo.tyo party ma bestie le malia pani bolako thyo.ani hamile saree lagayera jane plan gareko theu………….maile black color ko saree lagako thye…….ani party ma ma gaye….bestie mero wait garirako thyo….hami tya gayera guff garna thaleu…….teti belai manish ko entry vayo…….
Manish omg……….manish ko height 5ft5inch thyo…ani usko face ko color white thyo…..body pani fit thyo.khasai moto thyena…………..usko smile pani ekdam cute thyo…….ani ma tyo first tym uslai dekhe paxi ta totally shocked vaye…………..uslai hereko heri vaye………ani mero bestie le manish lai bolayo…ra masanga introduce garayo……….ma pani beautiful nai thye………..ani manish ra mero first vet tei party ma vako thyo……….manish ekdam flirty nature ko thyo…….bolna pani ekdam dheria bolne……….jiskine…fata thyo.but malai manish ekdam manparyo……….ani bestie ko kam parera u busy huna thalyo.ma alone thye.manish ayo ekxin paxi ani masanga guff garna thalyo………..ekdam funny thyo.jiskina thalyo badi nai.ma pani k kum vanera jiskina thale.but manish ekdam dheria batho thyo……..ma vanda badi jiskina thalyo………..maile sakina tyo bela…….ali tym samma guff vaye paxi ta…..usle malai I love u vanyo………jiskine nature ko thyo……….so maile pani I love u too vane.usle serious wala I love u vanyo.maile pani serious wala I love u too vane……….kura ekdam dherai huna thalyo………….ani tya khana haru khaye.tespaxi ma teha bata gaye…………manish lemero facebook id mageko thyo…….ani usle tyo raat malai add garyo………
Ani maile request accept gare……..accept garne bitikai usko msg aaaayo..k ho accept garna pani eti dhila…….i have been waiting u so long……….timro reply balla ayo……..maile pani ma busy thye vane.ani tespaxi msg huna thalyo……….manish massagna ekdam dheria flirt garna thalyo…….malai maja aierako thyo………………mero type ko thyo.so malai kei problem thyena…….ani ali din hamro kura chaldai gayo………….hamro love kaile paryo hamilai tyo kurai tha vayena…….msg ma hami jaile I love u love u too.vanera reply gartheu……..ani ekdin manish le malai vetna bolayo……….cafe ma………hamro first date…….i was so excited…..ani guff gareu………….ramailo vayo tyo hamro first date………..ani ali din paxi manish le malai usko ghar mai bolayo..manish ko dad ra mom pokhara janu vako thyo………ani usle malai ekdin ghar mai invite garyo..ma usko ghar gaye…….shorts lagyaera gako thye.manish room ma eklai thyo…sirf half p ant lagako thyo.usko half body ta naked nai thyo.movie herirako thyo….ani ma gaye….manish jiskina suru garyo…..masnaga………..mero body tira hath lagna thalyo…..kammar tira thai tira.smooch garna thalyo……………..jiskida jiskidai hamro kiss vayo……….hamro first kiss…….and I like it………
Romance suru vayo………..hamilai kei that hyena……..kiss gardai manish le mero tshirt vitra hath lagyo………..ra mero bra kholdyo.ani boobs smooch garan thalyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mansihhhhhhhhhhhhh…….i love u babe.vandai mero boobs smooch garna thalyo……….usko hath ekdam hard thyo…ekdam jor le boobs smooch garna thalyo……..ani hami naked vayeu……….manish le mero boobs suck garna thalyo………………..usko hath mero puti tira gayo…ani puti chalauna thalyo………..usle puti chalauda malai kasto garo feel vairako thyo…………..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh manish.ahhhhhhhhhhhhhhhhhh ma chalna thale…………………….malai maja aierako thyo………ani puti ma finguirng garna thalyo…ahhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.mansih.aahhhhhhhhhh manish ekdam dherai excited thyo………sayad manish esto kura ma p ailai dekhki exper thyo hola sayad..but ma pani expert nai thye…maile ni yo sab pailai garisakeko thye.ani chalda chaldai manish le lado halna suru garyo………….
Maile uslai roke manish le I love u so much bae.vandai lado halna suru gardyo……….i dun want to stop him…….ani maile uslai rokina.ra hamro sex vayo………….and we had a sex…………..that was our first sex………………but wid each other………aru sanga p ailai vaisakeko thyo………….yo story 1year agadi ko ho……..still we r in a relationship………and I love him a lotttt……….
Bestie Ko Vai Sanga Chikimari Bestie Ko Vai Sanga Chikimari Reviewed by Nepali kanchi on 11:48 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.