daar lagyo vitra chirauna thale paxi

nilu mero friend ko name ho. nilu lai maile +2 ma veteko thye. hami eutai section ko student theu. tehi bata hamro
friendship suru vayo. nilu ra usko dai matrai basxa. mom dad baira hununxa vanthyo malai. unaru pani aba mom dadle
nai citizenship paisake paxi America janxa vaneko thye. dad gayeko ta dheria vako thyo. but aile citizenship milne
lageko xa aba tespaxi America nai gayera baki ko padhai continue garne vaneko thyo. unaru yah afno aunty sanga base
ko thye. but unaruko aunty job garnu hunthyo. ghar ma dai bahek koi hunthyena. ma nilu lai vetisake paxi dekhi nai
usko ghar janthye. nilu ni meor ghar authyo nightstand ko lagi. ma ni kaile kai usko ma janthye. hami ekdam close
ffriend vaiskakeko theu. nilu le malai sabaikura share garthyo. usko boyfriend ko barema. sabai kura. mero pani
boyfriend thyo. but breakup vaisakeko thyo. mmlaia nilu ko dai ekdakm hancy lagthyo. i was crazy about him. first
ma dekhne bitikai ma faint hola jasto vako thyo. nilu ko dai ekdam badi nai handsome thyo.awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wala feelings ako thyo. mero aile samma koi sanga sex vako xaina.i m virgin. ra tyo virgin maile mero sathi ko
dai ko penis bata tode. maile nilu lai tero dai hancy laxa vanera chai vanthye. but ma ekdam dherai crazy thhye
vanera vaneko thyena.

malai tyo feelings express garnai manlagena. nilu ko dai gradution complete garera basisakeko thyo. hami ma age
gap pani dherai thyo. but i really dont care about that. malai age herera love garnu thyena. he was really so
hansome. ma janthye bolne kosis garathye. nilu ko dai pani bolthyo masanga. praye jaso laptop mai hunthyo.
maile nilu lai gf xa ho vanera sodhda xaina hola vanthi. ma nilu lai vetne neu ma usko dai lai herna janthye.
maile affulai control nai garna sakina.. nilu tour ko lagi janxu vaneko thi. malia ni hid vaneko thyo. malai
jana manthyena. bcz ma tesko dai sanga basna chahanathye. facebook ma bolthye ma tesko dai sanga. but ekdam
chuparustam. nilu lai vaneko thyena maile. nilu tour ko lagi hidsake paxi ma nilu ko dai lai vetna gaye.
kotham eklai thye. neeraz vanera bolauthye. nilu huda baru testo bolthyena. ma tyo bela jada ta kasto frank
vayera boleko thyo neeraz………aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
i was glad. neeraz pani ekdam cchuparustam raicha vanene kura malai tha vayo. ma janthye regular janthye.
2din samma guff gaff vayo.
3rd day ma nilu ko ghar ma shorts lagayera gaye ma thi ko tops pani khulla khulla thyo. mero looks ko barema
kasto awwwwwwwwwwww wala compliment diyo. i was so happy. tyo day neeraz sanga ma guff gardai thye. i dont know
ki neerazle malai man parauxa kinai vanera. tyo din usle malia like garxa jasto garyo. mero hands hold garera
malai kasto special feel garayo. kasale garako thyena tesari. maile mero feelings ex press gare………
he kissed meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
i was so happy. malai ekxin chai afthero lageko thyo. kiss garyooooooooooooooooo kissed in my lips…..
kiss ali besi hudai gako thyooooooooooooooahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maile afno feelings rakhe

paxi pani neerazle malai kei response diyena. just kiss garyooooooo. tyo first kisssssssssssssssssssssss
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kiss gardai he grabbed my boobsssssssss aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tyo din malai kasto daar ni lageko thyo. usle mero tala ko part pani chalauna thaleko
thyo.mlaai kasto daar lageko thyo.so ma aba kaam xa vaenra gaye.nxt din feri ma afai gaye. usle tyo din mero
messageko reply ni garena. risayo jasto lagyo malai ekxin tavoli. palta ma shorts mai gaye.
im sorry. ma hijjo nervous thye vanera vane.
its okay. aja malai dissapoint nagara vanyo.
feri he kissed me……………………aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ma tyo din mind set garera ako thye. aja ma
uslai dissapoint gardina vanera. kiss garyo, mero boobs grab garyoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ma controlma thyena. nervous ta thye. but i didnot stop himmm
usle malai naked banayo. bistarai mero sabai body lick garera mero mmathi chadyo. jab usko penis mero
vagina ma chir ayooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
malai jhan kasto daar lagyo. vitra chirauna thale paxi i was hurt. malai ekdam dukhyoooooooooooooo
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ekdam dukhyo. ma mukh thundai roye. neeraz malai kiss gardai
ekxin matrai dukhxa tespaxi timlai maja auxa. trust me vanyo. chire paxi he started fucking me
very hardly. malai ekdam dukhyooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
30minutes ma usle chikyo. tyo 30minutes malai ekdam garo vako thyoooooooooooooooooooooooooooo
neerazle ekdam roughly chikeko thyo. tespaxi ma garne mood ma thyena. ekxin usanga basera ma gaye
teha bata. ma feri feri pani janthye. nilu aye paxi chai ali problem hunthyo hamilai garna. bcz nilu
most of the time ghar mai hunthi.
daar lagyo vitra chirauna thale paxi daar lagyo vitra chirauna thale paxi Reviewed by Nepali kanchi on 3:42 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.