hami bed ma palteu.

ma mero course
commplete garera baeko hu. gradutaion sakayera. aile filhal ma etikai basirako chu. kaam kei chaina. din
vari ghar ma basirako chu. Germany try garirako chu aile ma. sable australia try gara Germany heri ta far
better cha. ra visa nidirako cha ahile. so try gar vanera kich kich garirako chan. but ma germany nai try
garchhu. Actually mero best friend pani tei che. Autralia ma koi pani chaina feri chinjan ko. tei ni malai
Germany n ai try garna mancha. so i m trying for Germany. and ma ahile single basirako chu. taki padhai ko
lagi kei disturbance na hosh vanera. mero padhai pailai dekhi ekdam ramro thyo. and ahile pani cha. padhna
ramailo lagcha malai. exam time ma but. now let’s come to the story..ma single baseko 5years vayo. pailai
dekhi single basirako hhu. school time ma nni hostel nai basirako ho. so malai family teti miss hudaina
i mean miss huncha.but pailai dekhi bani vayera ma used to vaisake. ma baseko pallo kothama euta aunty
usko husband sanga basnu hunathyo. herda ekdam milne jasto garne. but jun jun timr gharbeti baa ako huncha
tyo time jahile pani kura lagadine. like m esto chu, mero dherai friends haru aucha, ra uta ghar ko keta
ni aierako huncha vanera. tyo aunty le job gardaina thyo. vakhar vakharr vayo new job start gareko. and im
really very happy.
gharbeti baa pani yaha basthyena. so malai sajilo vako thhyo. Actually ma basne sideko ghar ma euta keta basthyo.
ma vai vanera bolauthye. but he never says me sister. tyo word nai use garathyena. bcz he has a crush on me.
tyo malai usle pachi vanyo. maile ni tyo k hasai notice garina. bolthye. u mero ma praye jasto maths sikna authyo.
but side ko aunty ali badi nai kura garthyo. ekdam besi kuralagaidine. i dun know why?? jealous hunthyo ki
k problem hunthyo. ekdam ati nani kura lagaune. ma pani ekdam tired vaisakeko thye. malai gharbeti baale
usle vaneko vanera ta kura lagaidinthyena. just society le complain garyo vanera vanthyo. malai tha vaisakya thyo.
that person is not other than she vanera.so ma pachi dherai bolna ni chode. malai teha bata sarna manthyo. bcz
malai ni testo aimai sanga dherai basna manthyena. but malai vai le najanu malai prblem parcha vanera vaneko thyo.
pachi jaba tyo aunty job garna thalyo. malai sajilo vayo. ma uslai ghar mai bolauthye. vai ( Bikram). bikram authyo.
hami guff ladautheu. guff gaff mai one day he proposed me. esto romatic parale propose garyo. i was speechless.
kei bolnai sakina. usle tyo din bag bokera ako thyo. ma aja c hadai auchu vaneko thyo. maile wait. eta ko aunty
jana lako cha. so just wait for some time vayo. usl ehuncha vanyo. tyo anty teha bata niskeko 15minutes jati ma maile
uslai auu vane. bag bokera ako thyo. he was very happy. aune bitikai hug garyo. teta bata hug gardai usle malai knee
down garera propose garyo. awwwwwwwwwwwwwwwwwww kasto sweet lagyo. malai chocolate, rose, cards lerayera deko thhyo.
ma vai vanthye. malai teti bela tyo feelings nai vayena. uslai maile vai vanthye vanera. ma usko feelings ma dabirako
thye. tespachi ma ni usko face ma herera uslai hug gare. he kissed me. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ekdam hardly grab garyo…awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww malai hug garyo…………kiss garyo………..
mero mathi ko tops kholdyo. malai mathi bra kholdyooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
he sucks my boos………….aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
bstarai grab gardai hami bed ma palteu. meor mathi chadherai mero whole body lick garyo……..aaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. he lick my pussy..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
and yah that feeling was amazing. tespachi jaba usle mero pussy ma lado chirayera chikna start garyooooooooooo
aohhhhhhhh god……….ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
kasto majja ayooooooooooooooo ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aaaaaaaaaaaa
ufffffffffffffffffffffffffuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bessari chikyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
jor jabarjastile chikyo. bed nai bessari shake hune gari chikyo.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ma chillaudai karaye……awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ahh
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 40minutes ma usko jharyo. mero stomach vari. maile pailai baira nikala
vandeko thhye. tespachi we hugged each other and we slept for 1hour. tespaci feri 2hour sex garera maile uslai
pathaidye.
hami bed ma palteu. hami bed ma palteu. Reviewed by Nepali kanchi on 3:29 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.