peed ma garnu vayo.


mero graduation sakayera
consulancy ma job ko lagi gako thye. first enterview mai boss le malai select garnu vayo. boss nai hunu
hunthyo mero enterview line bela chai. ani malai timro personality pani attractive cha, english pani
ramro raicha. forward pani raichau. vanera voli batai join gara vanu vayo. mero salary ko kura gardai chai
timle kati expect garyachau vanda. maille afno expectation vandye. bossle pani timle expectation garya vanda
badi salary dinchhu ma. timi chinta nagara vanu vayo. maile ni hola nita vanera join gare.. ma feri sexy
thye. mero friends haru le ni malai sexy vanera bolauthyo. mero skin chocolate color ko cha. skin clean cha.
height 5fta6inch cha. figure pani maintained cha. malai chaine sabai kura maisita cha. so malai kei ko kami
thyena. mero family ma ni k hasai problem thyena. but malai afai stable huna manthyo. independent huna manthyo.
so ma job ko talash ma hidirako thye. ra newspaper ma vacancy thyo vane pachi ma teha bata khojdai tyo company
ma puge. maile aile job gareko consultancy ali suneko nai thiyo.
malai teha job pani milyo. i was happy. office kai uniform lagauna parne thyo. skirt ra shirt thyo. skirt pani
knee vanda mathi nai lagaune baani mero feri. and then one week pachi jaba ma uniform ma gaye. everybody watched
me as if kaile nadekheko jasari. malai awkward feel vayo. boss le ni malaiusko cabin ma personally bolayera dherai
help garathyo. esari bolnu parcha. eso esto vanera. malai help garne teha thyo. but malai chai boss le personally
afnai cabin ma bolayera help gardinthyo.boss sanga ma ek maina jati ta sangai vaye. teha uskko cabin ma gayera
bolna , guff garna malai ramailo lagthyo. teha pachi boss le kaile kai mero hath touch garne garthyo. malai testo
chee vanne jasto feelings nai ayena. hamro age ma dherai nai gap thyo.16years ko gap thyo hamro age ma. but also
malai testo chee vanne feelings ayena. because tyo age ma pani boss ekdam fit and fine thyo. height, personality
jaile coat pant ma authyo. purai neat and tidy vayera. tehi vayera hola malai boss ramro lageko . mata boss ko
personality hererai ghayal vako thye.
mara bossko distance dherai najik vaisakeko thyo. boss le malai dinner kko lagi pani lagthyo. hami sangai dinner
gartheu. i love you, sabi vaisakeko thyo. one day boss le malai aja after office timi mero cabin mai basirakha,
wait for me vanu vayo. but kasailai navana. mero cabin ma gayera basa sabai gaisake pachi vanu vayo. mma ni boss
le vanya anusar gayera base. jaba office khali vayo. taba boss ayo. hath ma red rose ko bookey chocolate, and last but
not least iphone7+ liyera
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. knee down garera he prooposed me. malai kasto special feel vayo. i was
really so happy….damn damn damn!!! yes, i am really lucky. teha bata hami sanga hands hold garera baseu.
boss le mero body touch garyooooooooooooooo ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mero lagi tetro gareko thyo. akhir mero bata nita kei banta hain. so i didnot stop myself. we both took off our
clothes. teha sir ko chaiir ma gayera baseu. sirko chair mathi ma base……ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
sirle mero boobs suck garnu vo.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
he grabbed my both boobs, he sucked my boobsssssssss ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. very hardly.
then hamilai teha chikna ali afthero vayera hami teha sofa ma baseu. when he just go through it aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
i wassssssssssssssssss so speech less…aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
this was not my first sexy. but malai age gap vako manche sanga chikda maja ako thyo. sirle tala mathi garera
bessari bessari chikna suru garyo.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. e so forcely garyo. sirko age anusar ta sirle saknu hunna jasjto lageko thyo.
but energy ekdam khatra raicha. esto speed ma garnu vayo. mero ni heavy flow vayo tyo bela. almost50minute ma
sirko sperm khasyo. second tym garna sakne nai vayeko thyenau. we both were very tired. tespachi hami teha bata
ghar gayeu.
peed ma garnu vayo. peed ma garnu vayo. Reviewed by Nepali kanchi on 3:34 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.