chikna ta nango bhayera chikda nai maja hune rahechha

ma mero babe sangai hunchu praye ta. 24hours samma ma mero babe sangai hunchu. babe ra ma ta dinvari sangai hunchau. mero babe ko ghar ma koi hudaina. babe eklai bascha. mero babe sanga relationship ma baseko ni 2years vaisakyo. babe sanga ko 3weeks ko relationship pachi we had a sex in my babe room. mero babe eklai bascha. hamro daily vet hunthyo. ra ma babe kai ghar ma hunthye. actually mero family strict cha. esto love affair, aha kei allowed chaina. baira jana ni permission linu parcha malai. mero dad ekdam strict hunu huncha. mom le ta malai allow garnu huncha. jata jana pani. dad chai ati nai danger hunu huncha. hitler jasto. dad mero praye bairai huncha. dad ko job nai tei sanga related cha. dad baira country haru travel garirakhnu pacha. he’s very busy man. so dad jaba ghar aunu huncha. mero baira janai bandaa huncha. gharma basna sakdinama. i can’t live for a single second without my babe. feri hamilai sex garne ni baani parisakyo. mata kaile kai tution cha vanera ni jhut bolera babe lai vetna janchu. tara dad lai vanna ali aftherai parcha k. kk sodhera mero dimag hang gardinu huncha.



dhanna mom hunuhuncha mero.mom le dheria help garnu huncha. mom lai ni tha chaina. mero affair ko barema. mero sathi haru dherai cha, mom lai tha cha. so momle unaru sangai jancha vanera malai permission dinu huncha. ma bihana colz ko lagi niskinchu but ma colz chai pugeko hudaina. ma sidhai mero babeko ghar janchu. mero babe feri padhdaina. baira try garirako cha. ma pani aba usangai baira janchu. ma ni aba ko year sake pachi babe sanga baira janchu ma. baira ta mero dadle malai jaa vanera vanirakhnu vako cha. but mero babe ko mily ovane janchu otherwise jadina ma.
babe ni mero feri esto energetic cha ni. daily vet huda ni daily sex garcha. but mero babe ko ekdam fast jharcha. so malai ekdam problem cha tesma. yo din jun hamro sex vako thyo. tyo din chai mero babe lai maile dheria convinced garera, seduced garera garako ho. tyo din ma dad lai colz janchu vanera jhut bolera gako thye. bihana colz ko lagi niskye. sidhai babe ko ghar gaye. bihana ma 6:15ma baeko ghar puge. knock knoc!!
babe ta purai nindramai thyo. babe vanera hug gare.kei response garena. sidhai gayera bed ma sutna gayo. babe. malai bihanai mood ako thyo aaaaaaaaaaaa babeeeeeeeeeee aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ma aaaaa ohhhhhhhhhhh garera usko hath chalaye……awwwwwwwwwwwwwwwwwww usko hath mero mathi lage. aha no response. disturb nagarana sutna deu.. and then ma purai naked vaye. kasto jado vako thyo. 2piece ma oooooooooooooooooooooo i was feeling very cold. tespachi ma babe ko lado chalauna thaleeeeeeeeeeee awwwwwwwwwwwwwwwwww aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa babe ko ladoo 45seconds samma matrai chaluda ta babe ta jururkkai uthyo….and then he just grab me so badly………… mero mathi chadheraaaaaaaaa oaaaahhhhhh oooooooooooooooo godddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd



mero mathi chadheraaaaaaa awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ufridaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii he just grabbed my boobssssssssaoooooooooooooooooo he grabbed so badly. kasto bessari mero boobs masalyo……………awwwwwwwwwwwwwwwwwwww mero boobs suckkkkkkkkkkkkk garyooooooo awwwwwwwwww aaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu oaohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kasto forcely…….aooooooooooooooooooooo kasto bessari boobs
chuseraaaaaa awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww boobs sex pani garyoooooooooo aaaaaaaaaaaaa ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
aja timro boobs ati sexy dekheko cha vnadai boobs sex garyo………first ma ta mero boobs mai jharyo. boobs sex garera……………. tespachi mero p ussy ma lado pasayooooooooo awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww bessariii chirayoooooooo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i feel pain. butmaile force gareko thye. malai ta jati forcely garyo teti nai ramailo lagchaaaaaaaa aoooooooooooooo ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bessari garyooooooooooooooooooooo
bessari chirayera chikyo chikyooooooo awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww kati dukheko thyo. aoooooooooooooooooooo tyo din ta 35minutes vaisakeko thyo. oh god jhan kasto forcely gareko. mero babeko jhardai jharenaaaawwwwwwwwwww han forcely mero boobs grab garera chikyoa wwwwwwwwwwwwww oh godddddddddd aaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwww finally 50minutes ma babeko jharyo. tyo pani mero mukh vitra.
chikna ta nango bhayera chikda nai maja hune rahechha chikna ta nango bhayera chikda nai maja hune rahechha Reviewed by Nepali kanchi on 8:35 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.